Prezenty dla niego dystrybuowane przez markety „dom i ogród”

Prezenty dla niego
Prezenty dla niego

Współcześnie bardzo istotnym elementem działań reklamowych jest dystrybucja gadżetów reklamowych. Rzecz jasna liczy się wybór cech przedmiotu, który ma być gadżetem, liczy się ustalenie odpowiedniej ilości wyprodukowanych gadżetów, ale najbardziej liczy się ich dystrybucja. Dystrybuowanie jest bowiem podstawą, jeśli gadżet dany ma trafić do potencjalnego klienta i przekonać go, aby zechciał zacząć korzystać z usług danego przedsiębiorstwa. Tylko i wyłącznie skuteczna dystrybucja daje szansę na powodzenie działań tego typu i nawet najlepszy gadżet nie będzie skuteczny, jeśli nie będzie odpowiednio dystrybuowany. Jak zatem dystrybuować te gadżety? Metod jest wiele. Opisanie najlepszych z nich wymaga podania konkretnego przykładu.

A przykładem takim mogą być markety „dom i ogród”. Są to ogromne punkty handlowe z asortymentem zbliżonym nieco do marketów budowlanych, z tym że oczywiście narzędzi budowlanych tam się nie kupi. Można tam za to kupić meble i dodatki do domu i ogrodu. Jako takie, markety te są nowością na polskim rynku, a zatem nie można się dziwić, że konkurencja między nimi bardzo szybko rośnie. Nie można się też dziwić, że dystrybuują one wśród ludzi np. prezenty dla niego.

Jak mogą one być dystrybuowane? Przede wszystkim na terenie samego marketu. Sklepy te zwykle mają dużą powierzchnię, nie ma więc problemu z zatrudnieniem osoby, która w konkretnym punkcie marketu będzie stała i rozdawała ludziom np. wspomniane prezenty dla niego. Można oczywiście rozdawać je też przy kasie, wtedy nie zatrudnia się nikogo dodatkowego. Można to robić w ten sposób, że upominki tego rodzaju są dołączone do zakupów danego klienta. I tylko ten, kto kupi coś w danym markecie, albo też ten, kto wyda na ten cel odpowiednio wysoką kwotę, ma możliwość otrzymania podarunku tego rodzaju.

Warto wspomnieć, że prezenty dla niego mogą być też rozdawane poza obrębem marketu „dom i ogród”. Mogą one mianowicie trafiać do rąk potencjalnych klientów po prostu w różnych punktach miast, w tym także przy głównych skrzyżowaniach, przy parkach, centrach handlowych, itd. Generalnie wybiera się na takie akcje miejsca, gdzie ludzi zawsze jest dużo. Wtedy wiadomo, że pozyska się dużo nowych klientów.